ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هنوز در پی اونم ...

تو را آرزو نخواهم کرد . . .

 

                            هیچ وقت . . .

                                      تو را لحظه ای خواهم پذیرفت . . .

                                                                       که خودت بیایی . . .

                                                                   با دل خودت نه با آرزوی من . . .

 

هنوزم در پي اونم كه ميشه عاشقش باشم

 مث درياي من باشه منم چون قايقش باشم

 كه عمري مرحمم باشه شريك خنده و شادي رفيق ماتمم باشه 

هنوزم در پي اونم كه عشقش سادگي باشه

نگاهاي پر از مهرش پناه خستگي باشه

ميگن جوينده يابندس ولي پاهاي من خستس

من حتی با همين پاها ميرم تا حدي كه جا هست

هنوزم در پي اونم كه اشكامو روي گونم

با اون دستاي پر مهرش كنه پاك و بگه جونم

بگه جونم نكن گريه منم اينجام ... بزار دستاتو تو دستام

 تو احساس منو ميخواي ... منم اي واي تو رو ميخوام

 هنوزم در پي اونم كه اشكامو روي گونم

 با اون دستاي پر مهرش كنه پاك و بگه جونم

 بگه جونم نكن گريه منم اينجام

 بزار دستاتو تو دستام تو احساس منو ميخواي

 منم اي واي تو رو ميخوام ... تو احساس منو ميخواي

 منم اي واي تو رو ميخوام

خدايا عشق من پاكه درسته عشقي از خاكه منم اون عاشق خاكي

 كه از عشق تو دل چاكه هنوزم در پي اونم

 كه اشكامو روي گونم با اون دستاي پر مهرش كنه پاك وبگه جونم

 بگه جونم نكن گريه منم اينجام  بزار دستاتو تو دستام

تو احساس منو ميخواي منم اي واي تو رو ميخوام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:29 | |